domingo, 18 de octubre de 2015

Portafoli 25/9/2015 - 28/9/15

                                                                                                                                                   25-9-15
Activitats: Que es el desenvolupament socioafectiu?

Desenvolupament de la activitat:

Ens van donar una fulla on havia unes tres preguntes i teniem que respondre tot allo que pensavem i una vegada la vam acabar la vem expondre davant de tota la classe i donavem la nostra opinió.
També vem veure un documental de Baby Human.

Recursos:
Material: La fulla que ens va donar la professora
Temps: La activitat va durar aproximadament uns 15 minuts.
Espai: El aula

Valoració de la activitat: Ens va servir per saber de que anira el tema que estudiarem i per motivar-nos.

Títol: Experimenta la teva creativitat

Desenvolupament de la activitat: La professora ens va donar de tendre la roba a cada alumne de classe, i amb ella teníem que decorarla el nostre gust pero com ninguna tenía el material ens quedava de deures.

Recursos:
- Material: La pinça
- Temps: 10 minuts
- Espai: El aula

Valoració de la activitat: És molt bona activitat ja que ens serveix per realitzar-les en un futur.

                                                                                                                                               28-9-15
Títol: Les emocions

Desenvolupament de la activitat: Per començar vem tenir que ensenyar la nostra pinça a la professora i ella tenia tres cares diferents i teniem que posar la pinça en la cara del color que ens sentiem.
Després vem començar a veure el primer tema. Ens vem quedar en la part de les emocions i a partir de aquí vem fer activitats en grup.
Les activitats eren sobre les emocions de la tristesa i la alegría i ens preguntaven diferents coses relacionades amb aquestes dos emocions.

Recursos:
- Material: El ordinador i les nostres pinças
- Temps: Una hora
- Espai: El aula de informàtica

Valoració de la activitat: Va ser molt dinàmic i per aprendre és més senzill.


No hay comentarios:

Publicar un comentario